RSS
czwartek, 14 lutego 2013
Final wymianek- dwoch!

Wszystkich, ktorzy jeszcze tam nie dotarli zapraszam w moje nowe miejsce: www.mojeszydelkoweprzygody.blogspot.com Dzisiejszy wpis jest juz ostatnim wpisem tutaj- dziekuje wszystkim, ktorzy zagladali tutaj do mnie na bloxa przez ponad dwa lata. Zapraszam pod nowy adres bloga. :)

 

Zaczne od tej wymianki, na ktora zapisalam sie jako pierwsza. A byla to Stylowa Wymianka z Zima w tle organizowana na blogu Ja kobieta przez Moteczka. Wyzwanie bylo nie lada, bo nie dosc, ze zimowo mialo byc, to jeszcze w jednym z trzech podanych do wyboru stylow: shabby chic, rustykalnym, vintage. Troche sie musialam w glowe podrapac, co mam wykonac, ale warto bylo- lubie takie wyzwania. A teraz pora pokazac prezenciki. To swiezutki, ktory wczoraj dostalam prezent o Magdy z bloga Magda bez bloga . Prezenty dostal, jak widac, rowniez moj pieciolatek. Rybki od razu wczoraj wykorzystane zostaly, dzis byla pora na lamiglowki, jutro pewnie pozostale gazetki obejrzymy ;) Troche mu rozlozylam przyjemnoscic na raty :) Mnie ucieszyly gazeta, slodycze, kordonki i tajemnicza blekitna paczka...

 

... w ktorej znajdowala sie przepiekna rustykalna, udziergana na drutach poszewka na poduszke. Mieciutka i ciepla, no sliczna :) Sama ja dla siebie zagarnelam, a jakze :) Oto przod:

 

 

A tutaj tyl:

 

 

A tutaj moj prezent, ktory powedrowal do Kasi z bloga Hand Madeby Kasia JC czyli papierowa pasja Mmorelii.  Pomyslalam sobie, ze wykonam prezent w zimowych kolorach tj. bieli i blekicie, poza tym sa to kolory wiodace stylu shabby chic. Dodatkowo pomyslalam sobie, ze mitenki sa w sam raz na zime- ocieplaja newralgiczne miejsca :)

 

 

To moja bialo- blekitna serwetka:

 

A tak sie prezentuja moje bialo- blekitne mitenki na modelu, czyli na mnie:

 

 

Bardzo dziekuje za przesliczny prezent Magdzie, a Marysi za organizacje po raz kolejny wspanialej wymianki

 

.

 

A teraz pokaze prezenty z Wymianki Czerwonej organizowanej przez Etoile z bloga Rekodzielo Etoile Rowniez bardzo udanej- Dario serdecznie dziekuje za jej zoorganizowanie.

 

Bylam w parze z Ewa z bloga Made by Ewa Nowak. Oto prezent od Ewy:

 

 

Szczerze, to nie pamietam czy w jakiejkolwiek wymiance, w ktorych uczestniczylam dostalam az tyle roznorodnych przydasi. Zachwycila mnie kolekcja guzikow! No i wspaniale bizuteryjne cuda wykonane przez Ewe utrzymane w czerwieni:

 

 

 

Moj prezent przestawial sie tak oto (zabraklo przydasi na zdjeciu, ale sie po prostu zgapilam):

 

 

Co do wlasnorecznie wykonanej kartki, to zobaczycie tez- rozowa z drewnianym sercem na zdjeciu :) 

 

Moje prace to: czerwono-zlota serwetka

 

 

Czerwono- zloty mis z rozowym serduszkiem:

 

 

Z Ewa wymienilysmy maile :)

 

 

Na koniec zycze wam wszystkim udanych Walentynek i zapraszam na moje ciasteczka- serduszka. Przepis w moim kulinarmy blogu :)

 

 

 

 

Zapraszam tez do mojego serduszkowego candy:

 

Moje serduszkowe candy
Tagi: wymianki
10:49, karto_flana
Link Komentarze (10) »
wtorek, 05 lutego 2013
Witajcie

Postanowilam sie przeneis na blogspota- przez jakis czas pewnie bede pisac w obu miejsach, przynajmniej dopoki nie pokoncza sie pozaczynane przeze mnie sprawy. Wymianki, konkursy itp.

www.mojeszydelkoweprzygody.blogspot.com

 

13:02, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 04 lutego 2013
Splakalam sie okropnie

Nie wiem, czy o tym pisac, ale nosi mnie okropnie.

Zglosilam moja prace do konkursu w spisie polskich blogow Handmade. Otoz obrazek z moja praca w czasie glosowania nie wyswietlal sie z powodu takiego, ze uzywam przegladarki internet explorer. Podobnie jeszcze kilka innych obrazkow. Jak ktos ma zaglosowac na mnie nie widzac mojej pracy? W koncu nie wiem, kto z glosujacych jaka ma przegladarke. Ten fakt zauwazylam dzis rano ok. 10tej, jak padlo juz 20 glosow. Po wymianie zdan z organizatorami postanowilam wycofac prace z konkursu. Najpierw zamieszczono, po mojej interwencji informacje o tym, jakich przegladrek nalezy uzywac i ze w razie uzywania innych moga nie wyswietlac sie wszystkie obrazki- ale bylo to juz po kilku godzinach glosowania. Jednak moim zdaniem glosowanie nalezaloby powtorzyc.

Splakalam sie okropnie. Nie to, ze chcialam wygrac, ale nie lubie jak traktuje sie mnie niesprawiedliwie. W koncu iles serca w moja prace wlozylam. A byc moze ktos nawet jej nie zobaczyl.

16:09, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 03 lutego 2013
Wyniki minirozdawajki

Losowanie sie odbylo dzis- do rozdawajki zglosily sie 2 osoby: artyska125 o raz maagdas.

Prosze o wybczenie, bo zdjec nie porobilam, ale dopadlo mnie przeziebienie i ogolnie jestem do kitu. Nagroda powedruje do maagdys!!! Posle, jak tylko bede mogla- tzn., jak choroba odpusci. A na razie serdecznie gratuluje!

 

20:27, karto_flana
Link Komentarze (1) »
piątek, 01 lutego 2013
Prezenty z wymianki herbaciano- kawowej, wiesci z frontu drucianego. ;) Byc kobieta- spotkanie drugie

Dzis final wymianki herbaciano- kawowej organizowanej przez Isabell z bloga Szycie Isabell. Po raz kolejny mialam przyjemnosc brac udzial w wymiance organizowanej przez Ize- znow sprawnie i bez klopotow. Dziekuje bardzo!

Ja dostalam wspaniale prezenty od Marty z bloga Moj maly swiat. Swienie zapakowane i naprawde oryginalne. Urzekla mnie czarno-biala kolorystyka calosci ;) Nawet ciukierki byly odpowiednio dobrane. Jako zwolenniczka herbaty dostalam dwie paczki herbaty owocowej i ziolowo-owocowej i dodatkowo herbatke z dzikiej rozy. A takze dostalam gazetki o szydelkowaniu i juz sie zapalilam do kilku wzorkow ;) Oto caly prezent:

A tutaj kolczyki i zawieszka wykonane przez Marte:

Zapraszam tez was na drugiego bloga Marty poswieconego rekodzielu: W zaciszu domowym. Serdecznie dziekuje za wspanialy prezent! :)

Moj prezent powedrowal zas do Asi z bloga Moje hafciki i cala reszta...

Asia lubi i herbate i kawe, bylo zatem po trochu wsyzstkiego ;) Acha i czekolada do picia :) Z moich prac poslalam to, co umiem najlepiej- serwetke i podkladke pod kubek w ksztalcie plastra arbuza- moze przyda sie pod kubek z herbata?

Pora na wiesci z frontu drucianego: Wszystkie elementy juz zrobilam do mojej kamizelki- tyl i dwa przody. Teraz sie napinaja. Nadal nie wiem, jak wykonczyc...

Z innych rzeczy powstaja serduszka szydelkowe wszelkiej masci, pokaze jakos blizej Walentynek, co? Czesc z nich i tak juz zostala wykorzystana do wymiankowych prezentow, a te wymianki wlasnie na Walentynki sie koncza. Wzielam sie tez za rysowanie kolejnego zimowego obrazka, ale nie bylam w pelni zadowolona, wiec zaczne od nowa... Chyba jakos spokoju mi brak ostatnio... A do rysowania naprawde spokoju trzeba... Skupienia... I tu wchodze chyba w drugie spotkanie projektu Byc kobieta prowadzonego przez Tafcik- mialysmy w tym tygodniu zadzwonic do najblizszej kolezanki, przyjaciolki. Dzwonilam do A., ktora mieszka 20 km stad- ale chora, wiec spotkac sie nie uda nam w tym tygodniu. Moze w lutym. Moze juz spokojniej bedzie...

A na koniec zapraszam do mojej minirozdawajki- jutro koniec zloszen, w niedziele losowanie!

Tagi: wymianki
09:10, karto_flana
Link Komentarze (2) »
addicts