RSS
piątek, 30 marca 2012
Najnowsza praca

Wlasnie juz prawie skonczylam wykorzystywac jedno z wczesniej zakupionych kolek. Jakos nie mialam serca do tej pracy, choc powstala na prosbe mojego dziecka. Welna zwijala sie, wygladala nieladnie :( Dopiero po wspolnym prasowaniu (maluch pomagal !) kwiatuszek uzyskal ladna forme. Beda jeszcze koraliki i piorka, czy zgadniecie, co to bedzie? ;)

Srednica: 20 cm.

18:45, karto_flana
Link Komentarze (4) »
poniedziałek, 26 marca 2012
Znow zakupy

Wczoraj w mojej miejscowosci byl Jarmark Sw.Jozefa rzemieslnika i mozna bylo kupic rozne rzemieslnicze wyroby, produkty, a takze produkty do prac recznych i rzemiosla. Zakupilam to: jeszce dwa motki- wloczka i kordonek, pakiet materialow do szycia i kolka do obszydelkowania :) Kupilam tez cale mnostwo pachnacych, recznie robionych mydelek :)

09:55, karto_flana
Link Komentarze (4) »
sobota, 24 marca 2012
Dopisalam sie do wedrujacej ksiazki u Diany

Po szczegoly zapraszam tutaj:

http://divianaart.blogspot.de/2012/03/wedrujaca-ksiazka-zapisy.html

Ach i musze wam kolejne moje zakupki pokazac :)

16:13, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
środa, 14 marca 2012
Moje ulubione seriale

Jakis czas temu na blogu u maurycjusza dopisalam sie do tej zabawy :)

W tej chwili tak naparwde regularnie od 2003 roku ogladam tylko jeden serial, a jest to

1. GZSZ "Gute Zeiten, Schlechte Zeiten"

- serial "leci" na RTL-u i opowiada barwna historie grupy berlinskich przyjaciol. Sa w nim watki dla doroslych i dla mlodziezy- spoleczny przekroj od rencistow po nastolatkow. Niemiecka mydlana opera. Z tego serialu uczylam sie jakis czas temu potocznej mowy niemieckiej. Zawdzieczam mu wiele wiedzy o codziennosci w Niemczech, zanim ja sam przeprowadzialm sie tutaj 6 lat temu. Jest to najstarsza mydlana opera niemiecka- pierwszy odcinek nakreco w 1992 i nie bez powodu jako miejsce akcji wybrano Berlin- symbol niemieckiego zjednoczenia.

Podobnie dlugo ogladalam kiedys w Polsce jeden serial- od samego poczatku. A byl to

2. Klan

Image_NS954

Ogladalam od samego poczatku- od 1997 roku .) perypetrie rodziny Lubicz byly mocno wciagajace. Obecnie nie wiem, co sie  wtym serialu dzieje- chyba ktos umarl? ;)

Czesto wracam tez do dwu serialy, ktore mam na DVD

a sa to:

3. "Bill Cosby Show"

Serial jedyny w swoim rodzaju, pierwsza produkcja w calosci obsadzona kolorowa obsada. Niesamowicie smeiszny i prawdziwy. Gdy mam chandre dzial do tej pory :)

4. "Sex and the City"

Nie trzeba przedstawiac! Uwielbialam ten styl, ubiory a nade wszystko rzadko spotykana kobieca solidarnosc i przyjazn :) Kinowe filmy raczej nie byly juz tak dobre ale tez mam je na DVD.

Sex-and-the-City2

5. Wprawdzie nie wiem, czy to serial, ale nazwijmy to cykliczna audycja- "Das perfekte Promi Dinner" na Voxie w neidziele o 20:15. Idea jest taka- spotyka sie czworka prominentow, znanych ludzi, ktorzy przygotowuja dla siebie trzydaniowa kolacje. Pod koniec odbywa sie glosowanie, a zwyciezca dostaje czek na cele charytatywne. Zabawne i ciekawe, i czesto z ciekawymi daniami :)

Z seriali, ktore ogladalam kiedys nalezy wymienic: "Czterdziestolatek", "Daleko od szosy", "Moda na sukces", jakies produkcje meksykanskie ;), "Czterej pancerni i pies", "Z archiwum X" itd, itd. Duzo tego... bylo... Teraz ogladam malutko.

Do zabawy nie podaje paleczki- pewnie wszyscy juz byli, ajesli ktos chce to zapraszam :)

16:43, karto_flana
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 12 marca 2012
Wymianka przyrodnicza

Dopisalam sie na pryzrodnicza wymianke u Diany: http://divianaart.blogspot.com/

Juz dzialam! ;)

Jeszcze raz sie przypomne- gdyby ktos szykowla dla mnie paczke to chetnie przyjme jakies babskie gazety np. Przyjaciolka, Naj itp. Moga byc przeczytane i nieaktualne ;)

16:40, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
środa, 07 marca 2012
Zakupy wiosenne

Obkupilam sie nieco w wysylkowym sklepie buttinette- stwierdzilam, ze dosc mam bialych kordonkow ogolnie dostepnych wszedzie w sklepach. W naszym sklepie w miasteczku obok takie sie dostanie.- Inne kolory to nieco trudniej- zatem zamowilam wysylkowo w butinette takie fajne kolorki i do tego czasopismo:

A w moim domku zrobilo sie wiosennie dzieki tym kwiatom:

Poslalam prezencik z moteczkowej wymianki i mysle, czyby sie do nowej nie dopisac- bo warunek spelnilam- moge pracowac tylko nad jedna. Kordonki piekne sa i pomysl tez :)

20:52, karto_flana
Link Komentarze (3) »
piątek, 02 marca 2012

Mysle i mysle, czy sie zapisac na jakas wymianke, ale... sie boje. Boje sie, ze nie mam inwencji, ze wyczerpaly mi sie pomysly, ze nic nie wymsle. Poza tym jakos nie chce mi sie robic na czas... Wiec chyba spasuje- pracuje teraz nad jedna.  A jakis czas temu napisalm ze jestem w stanie pracowac aktualnie nad jedna. I niech tak pozostanie...

21:13, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
addicts