RSS
piątek, 29 kwietnia 2011
Majowkowa wymianka i wymianka kurczaczkowa cd.

Serdecznie dziekuje marcjuszowi z bloga http://maurycjusz.blox.pl/html. Paczka dotarla juz wczoraj, ale kiepskie samopoczucie nie zmobilizowalo mnie do zrobienia wpisu. Paczka ogromnie mnie wzruszyla, wprost plakalam, a synus na to: "mama, co sie stalo?" W paczce bylo tyle wszystkiego, no po prostu tyle!... Wspanial e ksiazki, gazety, slodkosci, ksiazka dla synka. Obdarowano mnie jak krolowa! Serdecznie dziekuje!! A oto zdjecia, ktore nawet w czesci nie oddaja bogactwa paczki wymiankowej.

 

Ksiazki

Leonie Swan "Sprawiedliwosc owiec" i "Triumf Owiec" oraz Lukasza Wierzbickiego "Dziadek i niedzwiadek".

A tu jeszcze glowna bohaterka wymianki- szdelkowa z melanzowego kordonku zakladka:

Ja szykowalam swoja paczke dla mooly, ale nie cyknelam zadnych zdjec, wiec zapraszam do obejrzenia paczki do wpisu molly: http://mooly-kartekszelest.blogspot.com/2011/04/i-moge-juz-wyruszac-z-ksiazka-na.html

A tu zdjecia z wymianki kurczaczkowej, moja paczka, ktora przygotowalam dla Danusi. http://babusiowerobtki.blogspot.com/

A tu jeszcze zblizenie na pierwsza w moim zyciu samodzielnie wykonana kartke, mysle ze jak na pierwszy raz moze byc, co? ;)

Pozdrawiam wszystkie moje wymiankowe partnerki, organizatorki wymianek i dziekuje za mila zabawe.

Tagi: wymianki
14:52, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
środa, 20 kwietnia 2011
Kurczaczkowa wymiana

Wymiana organizowana przez AgnieszkeMD dotarla wczoraj do mnie! Paczke otrzymalam od Marioli, ktora nie ma  swojego bloga, ale zoabaczcie jakie cudenka do mnie przyszyly:

 

Cuda, nad cudy. Zaieszki juz w domu powieszone i ciesza oko. A cale morze herbaty bede sobie wieczorkami swiatecznymi popijac. :) Serdecznie dziekuje i kurczaczkowo pozdrawiam Ciebie Mariolu! I Ciebie Agnieszko- znakomita wymianka!

Moja paczuszke pokaze w innym wpisie :)

PS: Obrazki powiekszaja sie po kliknieciu.

Tagi: wymianki
15:23, karto_flana
Link Komentarze (1) »
poniedziałek, 18 kwietnia 2011
Zakladki do ksiazek

Zrobilam kilka ostatnio...

20:10, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
środa, 13 kwietnia 2011
Szydelkowe kury

Ogrzewacze na jajka i wielkanocne ozdoby w moim wykonaniu wygladaja tak:

Mam tez inne w innych kolorach :)

15:15, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
piątek, 01 kwietnia 2011
Opis wykonania niemowlecych bucikow

Opis podaje za pisemem "Sandra Specjalna. Dzieci i dzieciaki." 1/2002, choc przyznaje, ze troche go pozmienialam.

 

Tagi: schematy
13:35, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
addicts