RSS
czwartek, 03 lutego 2011
Oto nowe zabawy w ktorych biore udzial

Zachecam was rowniez

http://mojeroboty.blogspot.com/2011/02/podaruje-kolory.html

 

 

 

 

http://artnova24.blogspot.com/2011/02/bardzo-kobieca-wymianka.html

Niespodzianke na zimowa wymianke juz skonczylam. Wyslac musze pewnie na przyszly tydzien- teraz jakies przeziebienie mnie trzyma. Lekkie na szczescie.

08:41, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 30 stycznia 2011
Zakladkowo

Niedawno bralam udzial w wymiance ksiazkowej organizowanej na blogu u agulki77 http://agulka77.blox.pl/html

Nalezalo wyslac 1 ksiazke i 1 zakladke oraz cos do jedzenia i picia. Oto efekty mojej wymianki. Paczke otrzymalam od doroty-zam, ktora bloga nie posiada. Jako, ze dzis dzien konca wymianki pozwole sobie pokazac, co otrzymalm. Serdecznie dziekuje :)

Sama zas wyslalam jedna z takich wycinankowych zakladek. Oraz jedna na zrobiona szydelku.

Tak wzielo mnie na robienie zakaldek, ze zrobilam cala nowa partie, teraz czekam na jakis pomysl, jak je wykoncze, juz cos mi juz w glowie swita ;)

Efekty wykonczenia pokaze oczywiscie :) Wzielam sie tez za robienie prezentow do zimowej wymianki u moteczka, idzie mi niezle ;) Tylko musze jeszcze wloczki dokupic.

Tagi: wymianki
13:09, karto_flana
Link Komentarze (2) »
piątek, 28 stycznia 2011
Postanowilam wziac udzial w tej wymiance.

Ciekawa jestem :) Bralam niedawno udzial w wymianie ksiazkowej, jeszcze trwa, wiec na razie wstrzymam sie z pokazaniem rezultatu. Ale rezultat byl cudny, wiec chce wiecej :)

19:47, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 24 stycznia 2011
Owoce szydelkowe i warzywa

Do cytrynki dolaczyly kolejne.

Jablko:

oraz burak:

A oto zdjecie grupowe:

Teraz chyba pora na marchewke ... ;)

09:32, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 20 stycznia 2011
Bialo-niebieska czapeczka

Czapeczka dla niemowlecia, jedna z moich dawniejszych prac.

22:14, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
piątek, 17 grudnia 2010
Na mojej choince

Szydelkowe gwiazdki- sniezynki. Nietypowe, bo wykonane z zoltej wloczki ;)

Niech ten snieg juz przestanie sypac...

13:35, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 07 grudnia 2010
Maly Mikolajek

Moze byc zawieszka na choinke, albo breloczkiem, zakladka. W zeszlym roku dolaczylam po jednym Mikolajku do kazdego prezentu, do kokardki :)

13:17, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 05 grudnia 2010
Moja pierwsza szydelkowa cytrynka

Szydelkowe owoce i warzywa wypatrzylam na blogach, a cytrynke o tutaj:http://fascinata.blox.pl/html

Bardzo chcialam wyszydelkowac sobie choc jeden owoc. Tak wiec najpierw zrobilam cytrynke. Po dolaczeniu metalowej zawieszki cytrynka stala sie breloczkiem na klucze.

Cd. owocow nastapi :)

13:24, karto_flana
Link Komentarze (3) »
czwartek, 02 grudnia 2010
Wstep- moje przygody z szydelkiem

Szydelkowe przygody? Dlaczego? Bo szydelkowe prace robie zrywami, jesienia, zima najczesciej... A czasem miesicami nic nie robie. Prac mam niewiele i nie najwyzszym poziomie, ale sie poprawie. Jak na razie wstawiam mikolajka-zakladke.

19:58, karto_flana
Link Komentarze (3) »
1 ... 11 , 12 , 13 , 14
 
addicts