RSS
wtorek, 02 października 2012
Wymianka czekoladowa

Paczuszka od beci-b dotarla dzis wlasnie. Z wielka radoscia i niecierpliwoscia moge zatem ujawnic nasze podarunki. Serdecznie dziekuje za sliczne prezenty. Dziekuje tez organizatorce modrak za super zabawe, pomysl i organizacje.

A teraz prezenty. Oto co otrzmalam od beci:

Cale mnostwo wspanialosci :) Tu jeszcze zblizenie na cudenka wykonane przez becie. Sliczna jest ta broszka w kolorze bialej czekolady :)

A oto co dotarlo ode mnie do beci kilka dni temu:

A oto w szczegole moje prace:

Filcowy koszyczek z melanzowej wloczki flicowej- brazowo-bezowej, moze na czekoladki?

 Serwetka w kolorze kremowym, ktorej ksztalt skojarzyl mi sie z tabliczka czekolady :) Bialej :)

Jeszcze raz serdecznie dziekuje :)

A dawno cos tutaj nie pislam. Robilam spora serwete, ale czeka ja jeszcze krochmalenie i prasowanie. Poza tym kilka innych projektow, ale... nie mam czasu fotografowac. By wykonac zdjecia prezentu od beci musialam czekac do wieczora. Dzis rano, jak sie maluch dorwal do koperty to ciezko mu bylo ja zabrac ;) Potarmosil nieco jedna z czekolad ;)

Zas z drugim zbieramy skarby... Na razie wszystkie zostaly umyte i susza sie na komodzie:

Zoledziom niestety pogubily sie czapki... No nic. Wlasnie myslimy, co z tymi skarbami zrobic ;)

Tagi: wymianki
21:03, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 20 września 2012
Burszytynowa Wedrujaca Ksiazka- stacja pierwsza ;)

Pociag z Bursztynawa Wedrujaca Ksiazka wyruszyl w droge i dojechal do pierwszej stacji. Daleko nie mial, ledwie 20 pare kilometrow. Wraz z ksiazka pojechalo kilka drobiazgow i znalazlo sie u Wisi:

Serduszko z lawenda z mojego ogrodka i zakladka. Zdjecie moze za dobrze nie oddaje, ale serduszko ma kolor jasnego miodu, zakladka zas sloneczny :)

A w mojej skrzynce calkowicie nieoczekiwana niespodzianka od ... Wisi! Chyba sie jakos telepatycznie dogadalysmy ;) Dostalam fajne materialy o szydelkowaniu, jedna gazetke i mnostwo innych schemacikow, widac pieczolowicie zbieranych przez lata. Lubie takie inspiracje- Wisiu dziekuje serdecznie!

A w mojej glowie jakas jesienna melancholia...

Jesienne zmęczenie
 
Dla W.
 

Wciąż jestem zmęczona, jak parowóz sapię,
muszę odpocząć. Życie dziś jak płaszcz
na wieszak wrzuce, potem jeden raz
nogi rozciągnę, zasnę na kanapie.

Porządki muszę zrobić w pełnej kurzu szafie.
Czego nie noszę rozdam innym zaraz:
uczucia stare, mój cały ambaras.
Podartych
zacerować nie chcę, nie potrafię.

Poczekam do wiosny, tylko oddech złapię,
gdy na dobre zniknie niepotrzebny marazm,
znów nastanie czas, ten najpiękniejszy- dla nas!
Jeszcze chwilę miły, a już cieszyć się bedziemy latem.

30.09.2010

20:35, karto_flana
Link Komentarze (5) »
sobota, 15 września 2012
Bursztynowa wedrujaca ksiazka pojdzie w swiat

 

Dziekuje wszystkim zainteresowanym za odpowiedz na mojego maila informacyjnego. Oto kolejnosc wysylki. jaka wylonilam w drodze losowania:

karto_flana- wisia (mam zamiar wyslac na przyszly tydzien)

wisia- Diana

Diana- romszw

romszw- anko

anko- marika91

marika91- maagdas

maagdas- wiola863

wiola863- barbaratoja

barbaratoja- Jazz

Jazz- Liebreiz

Liebreiz- drugimaurycjusz

drugimaurycjusz- karto_flana

Mam nadzieje, ze nie pomienelam nikogo.

A tu jeszcze raz zasady udzialu w zabawie:

1. Na przeczytanie ksiazki mamy miesiac liczac od jej otrzymania.

2. Przesyłamy książkę do kolejnej osoby na swój koszt listem poleconym.

3. Zostawcie proszę w książce jakiś znak po sobie (technika i miejsce dowolne, ważne by nie zasłonić tekstu)

4. Przesyłając książkę do kolejnej osoby dodajemy dla niej jakiś mały prezencik, może być to coś zrobionego własnoręcznie lub zakupionego co sprawi radość innej osobie w kolorach bursztynu- a wiec braz, miodowy, zolty, zloty, ale takze bialy, czarny, zielony, niebieski. Tak, tak- bywaja bursztyny w tych kolorach! (to co to będzie, zależy wyłącznie od Was)

5. Mile widziane umilacze lektury- slodkosci, kawka, herbatka, przydasie.

Milej zabawy!

19:44, karto_flana
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 10 września 2012
Bluzka- siateczka

Troche sie nad nia nabiedzilam ;)

20:55, karto_flana
Link Komentarze (1) »
piątek, 07 września 2012
Wrzosowisko

Prosto spod reki ;)

Obrazek zglaszam do wyzwania Klubu Tworczych Mam.

Temat na wrzesień

Burszytynowa wedrujaca ksiazka wciaz czeka na 2 chetne osoby...

11:11, karto_flana
Link Komentarze (3) »
poniedziałek, 03 września 2012
Dzis tylko informacyjnie

Sporo szydelkuje i calkiem szybko, ale jeszcze nic nie moge pokazac ;)

Zapisalam sie do wymianki:

Specjalne zamowienie zlozylam pod tym kontem w sklepie internetowym! Mam nadzieje, ze materialy szybko nadejda, bo termin dosc krotki, a ja wyslajac z zagranicy do Polski licze 2 tygodnie na sam czas przesylki. Po prostu roznie bylo. Ostatnio moja kartka z wakcji z Polski do Niemeic szla prawei 3 tygodnie!

Musze zebrac lawende z mojego ogrodka. Przedszkole ruszylo i dzis juz na starcie zostalam obdarowana dwoma rysunkami ;) Pora chyba i na mnie znow sie za kredki wziac?

Jeszcze jedna informacja- poszukuje jeszcze tylko 2 osob chetnych do wedrujacej ksiazki. Po szczegoly zapraszam tutaj. Jak tylko sie chetne znajda- ruszamy!

20:12, karto_flana
Link Komentarze (1) »
środa, 29 sierpnia 2012
Magnesik na lodowke i waz z koralikow

Wykonany ze starszym synkiem. Mlodszy sie poprzygladal i bawil wloczkami ;) Duzy 5ciolatek wykonal chwosick na magnesiku. Dokonal tez wyboru kolorow wloczek. Lodowka u nas jest zakryta drewnianymi drzwiczkami szafki kuchennej. Ale jako tablica informacyjna sluzy nam stalowy okap kuchenny: wykonalismy zatem magnesik na okap kuchenny ;)

A tu jeszcze jedno dzielo mojego starszego synka- koralikowy waz, ktory zdobi okno i moze sluzyc jako tasemka do zaslonek.

Magnesik zglaszam do wyzwania Klubu Tworczych Mam.

Tagi: wyzwania
09:26, karto_flana
Link Komentarze (3) »
poniedziałek, 27 sierpnia 2012
Zielone skarpety

Wyszly z nich calkiem dlugie podkolanowki, ktore moj maz sobie zazyczyl na wedrowki po gorach i lesie ;) Synek chce oczywiscie takie same w swoim rozmarze! Czeka mnie wiec powtorka. Mam nadzieje, ze te mniejsze szybciej mi pojda ;)

Poniewaz skarpetki naszykowalam na gorskie wedrowki zglaszam je do wyzwania w Klubie Tworczych Mam.

Temat na sierpień

Acha: Do kompletu Bursztynowej Wedrujacej Ksiazki brakuje juz tylko 5 osob! Zblizamy sie do finiszu! Dziekuje za wszystkie zapisy!

Tagi: wyzwania
20:48, karto_flana
Link Komentarze (3) »
piątek, 24 sierpnia 2012
Prezenty od Magdy

Kilka dni temu dotarl do mnie prezent od Magdy, ktory wygralam w jej minikonkursie lawendowym. Prezentuje sie tak:

Piekna koronkowa robota :) Myslalam, zeby oprawic obrazek z roza i powiesic na sciane. Kolczyki w moich ulubionych zieleniach uplecione z koralikow:

Serdecznie dziekuje za sliczny prezencik.

Bardzo sie ciesze, ze sa kolejne osoby do zabawy w wedrujaca ksiazke. Czekam jeszcze na 8. Chetnych zapraszam tutaj. Jak tylko zbiore komplet poinformuje o tym niezwlocznie i napisze do wszystkich chetnych maile. Mam nadzieje, ze nie trzeba bedzie dlugo czekac :)

20:38, karto_flana
Link Komentarze (4) »
czwartek, 23 sierpnia 2012
Wymianka morska- pokazuje! :)

Po raz kolejny bardzo udana wymianka u Diany. I juz sie ciesze na fajne pokazywanie. Rzutem na tasme, choc prezenty zudarzylam z moja parka wymienic bardzo wczesnie. Ale wlasnie dzis wrocilam z urlopu. Oto moj piekny prezent od Wisi:

To calosc, a oto wspaniale sutaszowe kolczyki i bransoletka pleciona z koralikow:

Wyszywane serducho:

Przydasie i umilacze:

Moje maluchy tez otrzymaly prezenty. Mniejszy przytulanki-  misie, a duzy kupe zabawek z Kinder-niespodzianek:

Wisia okazala sie przemila osoba i prawie moja sasiadka, ;) poniewaz mieszkamy ledwie 20 km od siebie. Fajnie spotkac tutaj w poblizu pokrewna robutkujaca dusze :) Planujemy spotkanie calkiem niedlugo. Wisia tez jest wlasnie na urlopie, ale, jak tylko wroci to zabieramy szydelka, koraliki, druciki i co tam jeszcze i sie spotkamy :)

A tak sie prezentowal moj prezent:

Zrobilam morska serwetke z motywem fal- po prosru tak mi sie ten wirujacy wzorek z morskim falami skojarzyl. Ciezko sie ja robilo, ale efekt jest naprawde ciekawy:

Do tego pojechaly jeszcze kolczyki szydelkowe:

Przydasie, smakolyki i obrazek w technice kredki swiecowej:

Serdecznie dziekuej Dianie za zoorganizowanie wspanialej wymianki!

Chetnych zapraszam do zabawy w wedrujaca ksiazke.

20:52, karto_flana
Link Dodaj komentarz »
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 14
addicts