Wpisy z tagiem: wedrujaca ksiazka

czwartek, 11 października 2012
Biore udzial

W akcji Wedrujaca Ksiazka- kolejny raz :) Szczegoly tutaj:

 

Obrazek pokieruje was dalej :)

czwartek, 20 września 2012
Burszytynowa Wedrujaca Ksiazka- stacja pierwsza ;)

Pociag z Bursztynawa Wedrujaca Ksiazka wyruszyl w droge i dojechal do pierwszej stacji. Daleko nie mial, ledwie 20 pare kilometrow. Wraz z ksiazka pojechalo kilka drobiazgow i znalazlo sie u Wisi:

Serduszko z lawenda z mojego ogrodka i zakladka. Zdjecie moze za dobrze nie oddaje, ale serduszko ma kolor jasnego miodu, zakladka zas sloneczny :)

A w mojej skrzynce calkowicie nieoczekiwana niespodzianka od ... Wisi! Chyba sie jakos telepatycznie dogadalysmy ;) Dostalam fajne materialy o szydelkowaniu, jedna gazetke i mnostwo innych schemacikow, widac pieczolowicie zbieranych przez lata. Lubie takie inspiracje- Wisiu dziekuje serdecznie!

A w mojej glowie jakas jesienna melancholia...

Jesienne zmęczenie
 
Dla W.
 

Wciąż jestem zmęczona, jak parowóz sapię,
muszę odpocząć. Życie dziś jak płaszcz
na wieszak wrzuce, potem jeden raz
nogi rozciągnę, zasnę na kanapie.

Porządki muszę zrobić w pełnej kurzu szafie.
Czego nie noszę rozdam innym zaraz:
uczucia stare, mój cały ambaras.
Podartych
zacerować nie chcę, nie potrafię.

Poczekam do wiosny, tylko oddech złapię,
gdy na dobre zniknie niepotrzebny marazm,
znów nastanie czas, ten najpiękniejszy- dla nas!
Jeszcze chwilę miły, a już cieszyć się bedziemy latem.

30.09.2010

20:35, karto_flana
Link Komentarze (5) »
sobota, 15 września 2012
Bursztynowa wedrujaca ksiazka pojdzie w swiat

 

Dziekuje wszystkim zainteresowanym za odpowiedz na mojego maila informacyjnego. Oto kolejnosc wysylki. jaka wylonilam w drodze losowania:

karto_flana- wisia (mam zamiar wyslac na przyszly tydzien)

wisia- Diana

Diana- romszw

romszw- anko

anko- marika91

marika91- maagdas

maagdas- wiola863

wiola863- barbaratoja

barbaratoja- Jazz

Jazz- Liebreiz

Liebreiz- drugimaurycjusz

drugimaurycjusz- karto_flana

Mam nadzieje, ze nie pomienelam nikogo.

A tu jeszcze raz zasady udzialu w zabawie:

1. Na przeczytanie ksiazki mamy miesiac liczac od jej otrzymania.

2. Przesyłamy książkę do kolejnej osoby na swój koszt listem poleconym.

3. Zostawcie proszę w książce jakiś znak po sobie (technika i miejsce dowolne, ważne by nie zasłonić tekstu)

4. Przesyłając książkę do kolejnej osoby dodajemy dla niej jakiś mały prezencik, może być to coś zrobionego własnoręcznie lub zakupionego co sprawi radość innej osobie w kolorach bursztynu- a wiec braz, miodowy, zolty, zloty, ale takze bialy, czarny, zielony, niebieski. Tak, tak- bywaja bursztyny w tych kolorach! (to co to będzie, zależy wyłącznie od Was)

5. Mile widziane umilacze lektury- slodkosci, kawka, herbatka, przydasie.

Milej zabawy!

19:44, karto_flana
Link Komentarze (2) »
czwartek, 02 sierpnia 2012
Moja wedrujaca ksiazka

Niedawno przeczytalam te ksiazke:

Jestem pod tak wielkim wrazeniem, ze chcialabym puscic ja dalej w swiat, a zwlaszacza do tych, ktorzy zajmuja sie wyrobem bizuterii, rekodzielem. To lektura dla NAS! Jesli znajda sie chetni to zapraszam do udzialu w akcji "Bursztynowa wedrujaca ksiazka". Czekam na 12 osob. Na chetnych czekam, az zbierze sie komplet- wtedy porozsylam do wszystkich maile. Oto zasady udzialu:

1. Udzial moga brac osoby prowadzace bloga dotyczacego wyrobu rekodziela. Blogi o innej tematyce nie beda brane pod uwage!

2. Na przeczytanie ksiazki mamy miesiac liczac od jej otrzymania.

3. Przesyłamy książkę do kolejnej osoby na swój koszt listem poleconym. Zglaszajac chec udzialu prosze o pozostawienie adresu mailowego.

4. Zostawcie proszę w książce jakiś znak po sobie ( technika i miejsce dowolne, ważne by nie zasłonić tekstu)

5. Przesyłając książkę do kolejnej osoby dodajemy dla niej jakiś mały prezencik, może być to coś zrobionego własnoręcznie lub zakupionego co sprawi radość innej osobie w kolorach bursztynu- a wiec braz, miodowy, zolty, zloty, ale takze bialy, czarny, zielony, niebieski. Tak, tak- bywaja bursztyny w tych kolorach! ( to co to będzie, zależy wyłącznie od Was )

6. Mile widziane umilacze lektury- slodkosci, kawka, herbatka, przydasie.

Czesc zasad skopiowalam od Diany, mam nadzieje, ze sie nie obrazisz ;)

Acha- chetnych prosze o umieszczenie podlinkowanego obrazka w swoim blogu.

A teraz jestem ciekawa, czy ktos sie zglosi ;)

 

środa, 23 maja 2012
Wedrujaca ksiazka poszla dalej w swiat

Tak, choc z pewnymi perypetiami Wedrujaca Ksiazka Diany, ktora otrzymalam jakis miesiac temu, udala sie w dalsza podroz. Miala tygodniowe opoznienie- z mojej winy, niestety. Otoz wypisujac adres na paczce pomylilam sie w nazwisku adresatki o... jedna litere!!! Paczka wrocila do mnie po tygodniu blakania sie po swiecie, ale ja uparcie znow ja wyslalam pod wskazany adres- tym razem z prawidlowa litera ;)

Zdjec zawartosci jakos zapomnialam zrobic, poza obrazkiem, ktory juz widzieliscie w poscie "Wena...", oraz poza tym zdjeciem szydelkowej zakladki do ksiazki:

Motyw wykonany na podstawie tej serwetki: czerwona serwetka.

Tak wiec to zdjecie wzielam od Jazz, do ktorej nareszcie ksiazka dotarla. Przepraszam za zamieszanie...

Moja recenzcje wedrujacej ksiazki mozecie przeczytac tutaj: Marina

Dopisalam sie do wymianki z wierszem u Isabell:

Szczegoly tutaj: http://szycieisabell.blogspot.de/2012/05/wymianka-z-wierszem.html?showComment=1337798808902

wtorek, 17 kwietnia 2012
Dotarla do mnie wedrujaca ksiazka od Diany

A z nia cale morze prezentow. Zobaczcie:

Jeszcze kilka ujec w szeczegolach. Biale i bordowe kolczyki:

Sliczna karteczka, w ktorej kilka cieplych slow o moim blogu:

Bizuteryjny komplet w kolorze niebieskim- zdjecie nieco przeklamuje...

A wnetrza ksiazki ze sladem, jaki pozostawila w niej Diana wam nie pokaze :P Niech to bedzie dla czytajacych niespodzianka :)

Diano serdecznie dziekuje- dzis cala biegam w skowronkach. Maluch zjadal pieknie kaszke z nowej lyzeczki :) A ja sie zabieram do czytania- ksiazki i gazet :)

addicts